Страница 2 от 3

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Съб Дек 29, 2012 1:24 pm
от felicialx
Неприятен развой на нещата...

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Нед Фев 03, 2013 9:33 pm
от deniz5612
Чудесна знимавка за преместване на волана в ляво (coco47)
Имам опит , ако желаете ще покажа , ама не е на МОСКВЕ (coco2)

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Пон Фев 04, 2013 2:52 am
от felicialx
От къде го изкопа този (coco17)

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Пон Фев 04, 2013 3:13 am
от felicialx
Възможно е, а е възможно да е имало такава опция за пазара в Англия. (coco12)

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Пон Фев 04, 2013 4:07 am
от Кирил
В 1972 дверь сделаи цельной, поднимающейся наверх, и только остекленной. Фургон модернизировали вместе с базовым седаном. С двигателем "Москвич-412" он получил индекс "Москвич-434". В 1976 году фургон стали комплектовать оперением, оборудованием кабины и дисковыми тормозами от "Москвича-2140", а обозначение модели привели в соотвествие с новым ГОСТом: с двигателем АЗЛК-408 - "Москвич-2733", а с двигателем УМЗ-412 - "Москвич-2734"
Изображение
линк

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Съб Фев 16, 2013 12:12 pm
от integrall
Москвич, Москвич, ама кабриолет!

Изображение

През 1964 г. в Съветския съюз е отбелязано пускането в серия на седана Москвич 408, но малцина знаят, че в същото време конструкторът Андрей Весалов разработва и елегантен купе-кабриолет. Той носи името Москвич 408 Турист и от него са произведени само два екземпляра. Заради успехите на седана моделът бързо е забравен.

Шасито и някои детайли от купето на Турист са заимствани от модела 408, но в останалото машините са напълно различни. Първо - купе-кабриолетът е с двигател с обем 1.4 литра и мощност 63 к.с., които се постигат с иновативна за този момент технология за електронно впръскване на горивото. А освен това редица компоненти на колата са изградени от алуминий, благодарение на който се постига ниско тегло. "Туристът" ускорява от 0 до 100 км/ч за 24 секунди, а максималната му скорост е 130 км/ч.

Един от недостатъците на Москвич 408 Турист е липсата на сгъваем покрив. Пластмасовият таван се състои от един компонент и се сваля ръчно, като за целта са необходими двама души. Освен това покривът трябва да бъде съхраняван в гараж, тъй като в колата не е предвидено място за него.

Според експерти пускането на тази машина в серия би изиграло благоприятно влияние върху производството на автомобили в СССР. До него обаче не се стига заради огромното натоварване, на което са подложени конвейрите в заводите. И двата опитни образци на модела не са запазени до наши дни, за тях свидетелстват само снимките.


от http://www.dnes.bg/cars/2013/02/15/mosk ... let.180308

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Съб Фев 16, 2013 3:24 pm
от felicialx
Липсата на сгъваем покрив не е чак толкова фатална. Просто си е хард топ. Щеше да има голям успех на западния пазар, но руснаците сами са си виновни.

На SL 500 хард топа също се съхранява в гараж но какво от това, я вижте колко струва само той:

http://miami.ebayclassifieds.com/parts- ... d=25351415

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Чет Мар 07, 2013 12:00 am
от mityo krika
ОЗ "Балкан"-Ловеч,80-те...

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Чет Мар 07, 2013 12:12 am
от mityo krika
30-40 000 общо-от 67 до 92-3.Не са много на фона на АЗЛК Москва с милионната си продукция.

Re: Москвич АЗЛК

МнениеПубликувано на: Пет Мар 08, 2013 10:54 am
от РусенскоВарено
След снимката в завода, ето една и с готовата продукция :-)

lots_moskvich.png