Като луд фен на Ситроен и притежател на DS 21 Hydromatic ще ангажирам вниманието ви с един сайт, който направихме с един приятел-в него има доста за историята на модела, техническа документация и галерия.Моята гордост е зеления жабок http://www.dsclub-bg.com/
Здравейте и добре дошъл във форума. Моите поздравления за зелената "богиня"! Винаги съм бил фен на този невероятен автомобил, макар че досега не съм имал удоволствието да се повозя в DS. Остава ми да си пожелая през новата година да имам този късмет. Колата изглежда прекрасно.
преди няколко дни се запознах с колега- трябваше да взема един раздвижен ключ от обява тук- и от дума на дума та до DS. Оказа се , че има два DS и едно CV- та си намерихме още приказка. Това ми е стара мечта, но по ред причини я лекувам с Трабантчета. От доста време влизам в този сайт и съм видял всичко, но...за Богинята не може да знаеш всичко, тя е пълна с изненади и е изпреварила времето си с много години.
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!! Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
последната, която гледах преди около 1-2 години беше 7000лв и "отлетя", а наскоро- пролетта- говорих за една друга, но се намира на другия край на Бг и и търсеха около 10000 лв.
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!! Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
И аз да се включа, понеже и аз притежавам един ДС или по-точно модификацията му ID , която в моя случай е DSuper от 1970-а. Всъщност аз съм приятелят на Венци /boss67/ , с когото сътворихме сайта и Клуба на притежателите на ДС в България. Та стойността на автомобила като покупка, както на много хора е известно, всъщност е една от най-малките инвестиции при процес на възстановяване на такава кола, ако говорим за реставрация, а не покупка на читав екземпляр. Читавките из Европата се движат между 10 и 15 хиляди евра и все пак крият доста тайни , които може след покупка да се разкрият. В момента се продава из Свиленградско една бройка в най-добрата версия - 2,3 инжекцион Паллас , на който собственикът иска 11 х лева, но не е цената , която заслужава колата. Принципно е добра база за реставрация , но с тази начална цена нещата се обезсмислят. Ако сте разгледали сайта ни , сте видели, че моята реставрация е замразена от февруари 2009-а, но в момента я размразявам Причината беше пускането на Ситроен СХ Престиж, който вече бях започнал като реставрация и той ми отне всичко необходимо за детайлно внимание, което трябваше да се обърне на ДС-а.
Мисля че си я спомням. Беше я обявил преди 2-3 години за продажба. Тя е леко тунингована, с неоригинални джанти и пробит за люк таван. Не казвам , че е лоша колата, просто повечко я е осъвременявал човека. Беше я обявил на нещо като 10 000 човека. Ако не се лъжа де, беше отдавна като съм я гледал ...